Maybelline - Age Rewind Concealer


Selam Millet!! Şu bloga zaman ayıramamak beni nasıl üzüyor bir bilseniz. Neyse umarım bu aralar açılmaz daha fazla. Özlemişim yazmayı ve yazdıkça daha çok yazasım gelecek onu da biliyorum. Yazmak demişken blog ismi her ne kadar makyajla ilgili olsa da artık farklı içeriklerde paylaşmak istiyorum. Kitaplar, gezip gördüğüm yerler, mesleğimle ilgili paylaşımlarda umarım ilginizi çeker. Gelelim şu meşhuuuuur Age Rewind'a!
Namı taa Amerikalardan, Avrupalardan gelen, ülkemizde satışa çıkmadan önce İnstagram hesaplarından satılan, herkesin methiyeler düzdüğü Maybelline Age Rewind kapatıcı. Benim aslında çokta ilgimi çekmedi çünkü; ince yapılı olması gözümü korkuttu. Aşırı aşırı mor göz altlarımı kapatmaya yetmeyeceğini düşündüm. Çokta haksız sayılmazmışım.
Göz altlarımda Loreal True Match 5 numara ve üstüne aydınlık vermesi için Age Rewind Light rengi kullandım. Keşke diğer gözüme True Match siz çekeymişim :) Evet çok ince evet çok uygun fiyatlı ama bana yeterli değil. Altına mutlaka bir corrector uygulamak gerekiyor.
Normalde 5 renk seçeneği bulunurken ülkemizde sade 2 renk Light ve Nude rengi bulunuyor. Bu da malesef benim için Age Rewind i aydınlık sağlamak amacıyla kullanmak demek. Fiyat olarak Gratis'ten indirimde 20 TL civarı bir fiyata almıştım. Tekrar alır mıyım bilmiyorum belki Nude rengini alıp ikisini birlikte kullanırım. Siz bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz? Lütfen benimle yorumlarda paylaşın. Bu arada instagram heabım açıldı. Beni oradan da takip etmeyi unutmayın. Kullanıcı adım: Makeuploverslife

Yorumlar

Popüler Yayınlar