Wet n Wild- CoverAll Concealer Palette


Herkes çok uzun bir aradan sonra merhabalar! Niye bu kadar ara verdin diye soracak olursanız, hayatımızda çok büyük değişiklikler yaşadıkta o yüzden ama bunlar o kadar hızlı ve kararsızca oldu ki adaptasyon sürecimiz biraz uzun sürdü ve o yüzden bu kadar ara vermek zorunda kaldım. Ne mi oldu :) Tayinimiz çıktı ve artık memleketlerimize çok yakın yerlerde oturuyoruz. Anlayacağınız ev toplama, eşyaların taşınması, ev bulma, yerleşme, eksikleri tamamlama, yeni ortama ve şehre alışma gibi bir sürü faktör yazmama maalesef engel oldu. Özellikle yeni şehre ve iş yerlerimize alışma sürecimiz tahminimizden daha uzun sürdü fakat neyse ki artık tüm bu sıkıntıların üstesinden gelmiş bulunuyoruz :)

Bugün inceleyeceğimiz ürüne gelecek olursak başlıktan da anlayabileceğiniz üzere Wet n Wild CoverAll concealer, corrector ve aydınlatıcı paleti. Tam anlamıyla hayal kırıklığı. 





Ne kadar az kullandığımı aşağıdaki görselde görebilirsiniz. Ne yaptım ne ettim ise de ben bu paleti sevemedim. Yeşil ve pembe olan renkler corrector beyaz olan aydınlatıcı diğeri ise concealer. 




Bir kere yapıları inanılmaz kalın ve dağıtılmaya hiç müsait değil. Sürdüğünüz yere yapışıyor ve kıpırdamıyor. Ben parmaklarımla ısıtarak kullanmayı tercih ettim. Pembe rengi kapatıcımın altına sürmeye çalıştım resmen göz altı morluklarımı daha çok belli etti. Yeşil olan correctorı sivilce ve kızarıklıklarımın üstüne sürdüm hiç bir işe yaramadı. Concealer olan rengi göz altlarıma sürdüm aman Allah'ım sürmez olaydım. Resmen tüm çizgilere dolup ben buradayım diye bağırdı çizgilerim.




İçlerinde en fazla kullandığım sanırım aydınlatıcı rengi oldu. Ama onu da sadece dudak üstüme uygulamayı sevdim. Fakat oda olmasa da olur bir ürün oldu benim için. 




Kısacası ben bu paleti hiç ama hiç sevemedim. Wet N Wild farları ve rujları ne kadar çok sevdiysem bunu da o kadar çok se-ve-me-dim. Normalde 17.90 gibi bir fiyata Gratislerde satılıyor. Ben indirim olmadığı bir zamanda almıştım. Hemde hiç yorum okumadan. Şimdi keşke almasaymışım diyorum. 

Peki aranızda bu paleti kullanıp çok memnun olan var mı? Lütfen benimle yorumlarda paylaşın. Belki ben yanlış kullanıyor olabilirim. 

Bundan sonra daha sık yazı ekleyeme çalışacağım. Şimdilik kendinize iyi bakın. Hoşça kalın!

Yorumlar

Popüler Yayınlar