Watsons, Gratis ve Migros Alışverişim!

Herkese yeniden merhaba...!!!

Bugün sizlere tatilde yaptığım kısa İstanbul gezisinde yaptığım minik alışverişimi ve Migros'un anneler günü indiriminde yaptığım alışverişten bahsedeceğim. Gratis ve Watsons yaşadığım şehirde olmadığı için bu ikisinden biri olan bir şehre gittiğim zaman indirim falan beklemeden istediğim bulduğum ürünleri topluyorum. Cilt bakımı konusunda orada kararsız kalmış alsam mı almasam mı diye düşünmüştüm ama iyi ki almamışım diyorum çünkü Migros neredeyse bir çok üründe yüzde 50 indirim yapmış. Ha unutmadan bilmeyenler için 04-09 Mayıs tarihleri arasında cilt bakımı ürünlerinin çoğunda yüzde 50 indirim devam ediyor kızlar!
 Çayınızı kahvenizi hazırlayın sizi upuzun bir yazı bekliyor kızlar. 
Gelelim aldıklarıma..


Gördüğünüz gibi çoğunlukla cilt bakım ürünlerine yoğunlaştım çünkü eşimde bende cilt bakımı yapmaya bayılıyoruz. Helede yeni ürün denemek resmen bizim işimiz :) 



 Watsonstan aldığım ilk ürün Neutrogena visibly clear pore&shine. Daha önce greyfurtlusunu denemiş ve memnun kalmıştık. Şimdi de bunu denemek istedik. Bakalım sonuçları paylaşacağım.




Garnier BB Cream çok uzun zamandır denemek istediğim bir üründü indirimde yüzde 50 yle bulunca kaçırmak olmaz dedim.11.45 gibi bir fiyatı yanlış hatırlamıyorsam. Denemek isteyenler ya da daha önce kullanıp memnun kalanlar migrosa koşun derim.




Bu ürünü de Migros indirimden kaptım çünkü 4.95 gibi komik bir rakamı vardı. Clean&Clear Derinlemesine Temizleyici Losyon  karma & yağlı cildim için denenmeli diye düşündüm.




 L'oreal Çift fazlı makyaj temizleyici yi alırken ki yaşadığım kararsızlığı anlatamam. Garnier çift fazlı ve Neutrogena çift fazlı da indirimde olunca tam bir kaos ortamı yaşandı. Daha önce Neutrogena yı kullanıp çok memnun kalmıştım. Bitince bir süre misel suyla yetindim ama bu meretlere bir alışınca diğerleri biraz zor gelmiyor değil. bu yüzden bugün L'oreal'e bir şans verdim ama acaba yarın gidip diğer ikisini de stoklasam mı diye düşünmüyor değilim. Garnier' ı hiç kullanmadım ama merak ediyorum onu da. Ha bide Nivea nın kide indirimdeydi. Ay aldım hala kararsızım :) Neyse bu konuyu yatıp uyuyup bir düşüneyim en iyisi :) Fiyatına gelecek olursak 7.45 tl.




 En sevdiğim maskara Miss Manga. Bayılıyorum, bayılıyorum, bayılıyorum! Bunun hakkında upuzun bir yazı yazacağım için kısa tutuyorum. Gratisten çok az bir indirimle 27.90 tl' ye aldım.




 Gratiste bırakın indirimde indirim yokken bile standlar bomboş. Sebebini sorduğumda çabuk tükeniyor ürünler deniyor ama bir sürü Gratis gezdim Essence dudak kalemleri yoktu. bende o yüzden Flormar' ın 203 numarasını aldım. Daha doğrusu elimde renkleri swatchler iken sanırım yanlışlıkla bunu almışım :) Rengi dudağımda denedikten sonra bana biraz koyu geldi. Fiyatı 4.95 tl.




 Rimmel London Scandaleyes 005 Nude. Bu kalemi de çok uzun zamandır arıyor fakat bir türlü bulamıyordum. Neyse ki Maltepe Park Watsonsta bulunca hemen kaptım. Bunun hakkında da yakında bir yazı geleceği için pas geçiyorum ama şu kadarını söyleyeyim kesinlikle yapılan övgüleri hakediyor. Fiyatı 12.90 tl.




 Aslında bahar aylarına koyu renk rujları yakıştırmasam da bunu ileriye dönük bir yatırım olarak düşünüp aldım. Wet N Wild E908C Sugar Plum Fairy rengi tam bir vişne çürüğü. Rengini kendime yakıştım ama dediğim gibi kış ve sonbahar aylarında çok güzel olacağını düşünüyorum. Ayrıca çoğu Gratiste Wet N Wild standı da boş sayılırdı. Hepsinde mi öyle bilmiyorum ama bu gerçekten sinir bozucu. Fiyatı 9.90 tl.




 Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü alırken biraz düşündük ama biz eşimle yüzümüzü köpik köpük yıkamayı sevdiğim için evet tamam düşünmeliyim dedik ve denemek için sabırsızlanıyoruz. Fiyatı 10.90 tl ydi yanlış hatırlamıyorsam. Kullananlar varsa yorum bırakırsa çok sevirinim.




 Migrosta 12.90 a düşünce düşünmeden kaptım hatta yarın gidip bir tane daha kapabilirim. Hakkında milyon tane yazı yazılmış olsa da benden de bir tane gelecek. Makyajımı Garnier Kusursuz Makyaj Temizleyiciyle silmeyi seviyorum. Güzel temizliyor, kalıntı bırakmıyor ve önemlisi pratik. Seviyorum seni şirin şey :)



 Gelelim maskelere... biz yine karı koca evin içinde maskeyle dolaşmayı seviyoruz. En çok sevdiğimizde Nivea Peel-Off Temizleme Maskesi. İki kullanımlık bu ürünün genellikle birini ben birini eşim kullanıyor. Soyularak çıkarıldığı içinde bize gayet pratik geliyor. İndirimde buldukça atıyoruz sepete. Soyularak çıkarılanlardan sanırım bir de nem maskesi vardı. onu bulamadığımız için bu sefer bunu aldık. Temizlemesini ve cildimize verdiği etkiyi seviyoruz. Fiyatı 3.50 tl.


Dermokil kil maskeleri 2.50 tl lik fıyatları ile bizi al diye bağırdı resmen. For Men olanlar tabiki eşim için. Diğerleri de benim için. bir tanesi nar özlü diğeri argan yağlı deneyinde ikisi hakkında da fikirlerimi paylaşacağım.

Benim alışverişim bu şekildeydi. Umarım keyif almış ve fikir edinmişsinizdir. Sizler son  zamanlarda neler aldınız? Neleri almayı düşünüyorsunuz? Benim aldıklarımdan aranızda kullanıp memnun olanlar, olmayanlar var mı? Benimle paylaşın lütfen!

Kendinize iyi bakın! Hoşçakalın!




Yorumlar

  1. merhaba canım :) ürün incelemeni sevdim diyebilirim dermokilin maskelerini çok seviyorum tonikleri bir harika ama! benim bloguma da göz atarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim çok mutlu oldum. Hemen göz atıyorum tabi ki ;)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar