The Balm - Nude Tude Far Paleti

Herkese Yeniden Merhaba!!

Nasılsınız umarım iyisinizdir? Ben hala baharın gelmesini dört gözle bekler moddayım. Bizim burda hala bahar gelmemekte inat ediyor. Ben bu yazıyı yazarken dışarıda gök gürültüsü, şimşek yağmur almış başını gidiyor. Çizmelerimi hala kaldıramadım şaka gibi !Onun dışında da yazı dört gözle bekleyip kendimi Ege'min sıcak koynuna bırakacağım günleri bekliyorum. Deniz, kum, güneş üçlüsü hayallerimi, rüyalarımı süsler oldu. Sizler ne alemdesiniz? Nasıl geçiyor günleriniz?
Ay ne konuştum ne konuştum :)

Gelelim konumuza. Bugün sizlere almayanı dövüyorlar diyebileceğimiz bir palet tanıtacağım. Gerçi artık almayan, bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ama ben yine de tekrar okumak isteyenler ve henüz almamış olanlarınız için tanıtmak istedim. 

Paletin ambalajı klasik karton The Balm ambalajı ve ben bu ambalajları dayanıklılığından dolayı çok seviyorum. Diğer sevdiğim bir özelliği ise ambalajların dışındaki neşeli resimler. Bu paletteki resim Nude tonlarda bir oda resmi ve bence çok şık duruyor.




İçine gelecek olursak kapağında kocaman bir ayna var. Ben açıkçası bu aynayı çok kullanışlı buluyorum. Hem seyahatlerde hemde evde ince ayrıntılı bir şey yapmak istediğimde)eyeliner gibi) elim bu palete gidiyor. Renkleri de öncelikle şu şekilde göstermek istedim. Bence hepsi de çok kullanışlı ve değişik makyajlar yapmak için çok uygun. İçinde hem gece hem gündüz kullanılabilecek renkler mevcut.
Ayrıca bu palet benim ilk paletim olma özelliğini de taşıdığı için pek bir severim kendisini :) İçerisinde 4 adet mat ve 8 adet ışıltılı far olmak üzere toplam 12 renk mevcut.







Renklerin hepsini aşağıda sizin için swatchladım sırasıyla. Palette ki en az kullandığım renk Snobby. Daha önce çok söylendi ama bunun yerine ten rengi bir far çok daha güzel olurdu.
Gelelim yapılarına; kesinlikle pigmentasyonları çok iyi ve renklerini çok iyi veriyorlar. Ama ama ama benim paletime mi özel bilmiyorum ama çok tozutuyor. Özellikle koyu renkleri kullanacaksanız ten makyajınızı göz makyajından sonra yapmalısınız. Ama ona rağmen çok güzeller.





 Bunlarda yakından bazsız swatchları. Selfish kesinlikle tam bir sür çık rengi. Sultry rengini ben genelde crease için kullanıyorum. sıcak bir toprak rengi. Snobby ve Sassy göz pınarı aydınlatma ve kaş atını aydıtlatmada çok kullanışlı. Stubborn 'un pigmentasyonunu açıkçası ben diğerlerine gözre az buldum ama o da çok tatlı bir pembe. Stand-offish ise daha açık hatta uçuk bir pembe.







Bunlarda far bazlı halleri. Bariz bir renk farkının olduğunu görebiliyoruz ama ben çoğunlukla far bazı uygulamayı unuttuğum için bazsız halleri de benim için yeterli.







Paletin sol tarafında ki farlar ise daha gece makyajına uygun renkler. Özellikle Silly tam bir düğün makyajı varı :) Bu tarafta en çok kullandığım renkler ise Serious ve Seductive. Serious u eyeliner olarak kullanmayı çok seviyorum. Seductive ise yine bir sür çık rengi. Sexy çok güzeş bir mürdüm olmasına rağmen ben çok az kullanabildim. Kendime pek yakıştıramıyorum sanırım. Sleek'i ise kahverengi eyeliner olarak yine çok fazla kullanıyorum. Koyu renkler bazsız tam renklerini vermiyorlar bence ama yinede fena değil tabi ki.




Bunlarda bazlı hali. Yine de dediğim gibi bazsız daha az renk veriyorlar gördüğünüz gibi. Ama bu da koyu renkleri gündüz kullanarak dumanlı göz makyajımızı gündüz de kullanabileceğimiz anlamına geliyor. 



Benim Nude Tude hakkında ki görüşlerim bu şekildeydi. Severek kullandığım paletlerimden biri kendisi. Sizler bu palet hakkında ne düşünüyorsunuz? Palette ki en sevdiğiniz renk hangisi? En kullanışlı hangi rengi buluyorsunuz? Hangi renkleri birlikte kullanmayı seviyorsunuz? Lütfen benimle paylaşın!

Kendinize iyi bakın! Hoşçakalın!

Yorumlar

  1. Hoş bir yazı olmuş eline sağlık ☺ bu palet bir harika gerçekten sadece seductive sexy renklerini kullanarak bile harika bir makyaj ortaya çıkartıyorum bayılıyoruum ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım:) benim balm dan aldığım ilk palet bu o yüzden ilk renk denemelerimi hep bu palette yapmıştım :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar