Rimmel - Stay Matte Pudra

Herkese Merhaba!

Övüle, övüle bitirilemeyen, tüm youtuberların, bloggerların, onları takip eden herkesin bildiği bir pudradan bahsedeceğim bugün size!Başlıktan da anlayabildiğiniz üzere bugün sizlere birde ben Rimmel Stay Matte pudrayı yorumlayacağım. 


Stay Matte isminden de anlaşıldığı üzere matlaştırıcı etkisi olan bir pudra. Sıkıştırılmış bir pudra olan Stay Matte'in plastik bir ambalajı var ve aşırı hafif olması da büyük avantaj. Tabi ki de bunların yanında en önemli avantajı da fiyatının çok uygun olması. Drug store bir marka olan Rimmel'e ait.

Peki bunların yanı sıra neden bu kadar popüler oldu bu pudra?Neden Watsons'a gittiğimizde bulamıyoruz bir türlü?Neden hep yok satanlarda? Bence bunun cevabı kesinlikle içimizde ki alma dürtümüze en olamamamız. Çünkü gerçekten bunu diğer muadillerinden ayıran çok fazla bir artısı yok. Aksine eksileri var.


Bendeki rengi zaten yok satan Stay Matte rengi. Yani 001 Transparent. Yani blogger ve vlogger olan herkesin hatta bu işi yapmayan sadece makyaja ilgisi olan herkesin makyaj çekmecesinde olan renk. Bence tamamıyla şişirilmiş bir ürün. Yani yok efendim sabah sürüyorum akşama kadar yağlanma problemim olmuyor, "cakey" yani tam olarak türkçeye çevrilmese de kabuk kabuk olarak çevirebileceğimiz bir görünüm yaratmaması, pudra olduğu belli olmaması gibi bir durum bende en azından söz konusu bile değil.


Stay Matte'in rengi bu ama tabi dağıttığınızda bu kadar açık durmuyor. Cildinizle bütünleşiyor renk. Ben T bölgeme uygulama yapıyorum genellikle pudraları. Karma bir cilt yapım olduğu için günlük makyajlarımda genellikle parlama yapan yerim T bölgem. Ama her gün göz altlarımı sabitlemek için pudra kullanmak zorundayım. Çünkü birincisi çok problemli göz altlarım var ikincisi göz altlarımı kapatmadığım zaman makyaj yapmasam bile kendimi kötü hissediyorum. Bence problemli göz altlarınız varsa bu adımı kesinlikle atlamayın. Onun dışında da makyajımın kalıcı olmasını istediğim zamanlarda da tüm yüzüme uygulama yapıyorum.


Swatchlanmış hali bu Stay Matte'in. Ben makyajdan önce cildimi ve göz altlarımı nemlendirmeden makyaja geçemiyorum ki bence cilt bakımı makyajdan çok çok daha önce gelmeli çünkü cildiniz problemliyse ne yaparsanız yapın o makyaj istediğiniz gibi durmayacaktır. Nemlendirdikten sonra fondöten ve kapatımı uyguluyorum. Göz altlarımı sabitlemek Stay Matte'i kullandığımda ise "cakey" görünüm hoşgeldin! Ne yaparsam yapayım, ne denersem deneyeyim buna engel olamadım. Pudra, kapatıcı evet biz burdayız makyaj yaptık diye bağırıyorlar resmen. O yüzden evet uygun fiyatlı, evet diğer Drug Store ürünlere göre daha başarılı. Ama üzgünüm Stay Matte benim göz altlarım için uygun değilsin! T bölgem ve cilt makyajımı sabitlemek için evet güzel bir ürün ama dediğim gibi yaşadığım bu problemden dolayı göz altlarım seni sevmiyor!

Sizler Stay Matte hakkında neler düşünüyorsunuz? Fikirlerinizi benimle paylaşın lütfen!

Kendinize iyi bakın!
Hoşçakalın!

Yorumlar

Popüler Yayınlar