Maybelline - Dream Fresh BB Cream


Herkese Günaydın!!

Mutlu Pazarlar!!

Maalesef burada hava bugün tam bir pazar günü kasveti yaşıyor. Dün gece yağmur yağdı, sabah uyandığımızda ise hava gayet günlük güneşlikti fakat şimdi ben bu yazıyı yazarken öyle bir bozdu ki, pazartesi sendromunu bize daha nasıl ağır yaşatabilirimi gösteriyor.
Başlıktan da anlayabileceğiniz gibi aslında bugün size havaların ısınmasıyla fondötenden BB cream lere geçtiğimiz şu günlerde çok severek kullandığım Maybelline BB Cream ı tanıtacağım.




Öncelikle BB Cream nedir bundan başlayalım.
BB creamların geçmişi ülkemizde 4-5 seneye dayanmaktadır.BB Cream'ın açılımı çeşitli kaynaklara göre farklılık göstermektedir. Blesmish Balm ya da Beauty Balm diye açılabilmektedir. BB kremler öncelikle Almanya'da Alman Estetik cerrahlar tarafından hastaların ameliyat izlerini yok etmesi için geliştirilmiş daha sonra da Kore'de herkesin kullanabileceği bir hale getirilerek kullanıma sunulmuştur. Sonrasında da tüm Asya ve Avrupa'da popüler olmaya başlamıştır. 
Peki BB kremler ne vaat ediyor?
-Cildi nemlendirme
-Renk tonunu eşitleme
-Beyazlatma
-UV ışınlarından koruma
vb. durumlar.



Benim ilk sahip olduğum BB krem Maybelline ve şu ana kadar kullandıklarım arasında en sevdiğim gibi duruyor. Arkasında yazan bilgilere göre teninizi kusursuzlaştıracak 8 özelliği bir arada sunuyor.
1. Doğal ışıltı kazandırır.
2. Cilt tonuna uyum sağlar.
3. SPF30 ile UV ışınlarından korur.
4. Gün boyu nemlendirir.
5.Cilt kusurlarını kapatır.
6, Yağ içermez.
7. Gözle görünür pürüzsüzlük sağlar.
8. Taze bir görünüm kazandırır.


Bende ki en açık rengi Fair. Bundan önce Light rengini kullanmıştım. ikisi de cilt rengime uyum sağlıyor. Görselde Fair rengi açık dursa da dağıtıldıktan sonra ciltle bütünleşiyor. Cildin rengini alıyor. Yapı olarak çok ince bir yapısı var. Kapatıcılığı  yok denecek kadar az ama cilt tonunu güzel eşitliyor. Ben BB krem kullandığım zamanlarda makyajımın altına ayrıca nemlendirici uygulamıyorum. Bu kremin nemlendirmesi bana yeterli geliyor. Bu kremin bir diğer özelliği de Fair ve Light renklerinin pembe alt tonlu olması. (Diğer renklerini kullanmadığım için yorum yapmak istemedim) Benim cilt alt tonumda pembe olduğu için açıkçası kremi uyguladıktan sonra cildimde yok gibi bir görüntü elde ediyorum ki bu benim için gerçekten çok önemli bir konu. Çünkü günlük hayatımda çok kalın ve kalıp gibi duran fondötenleri hiç sevmiyorum ve kesinlikle bir kadının doğal güzelliğini bozduğunu düşünüyorum. Ayrıca kızlar ne gerek var yani o kadar makyaj makyaj durmanıza. Lütfen yapmayın gerçekten kötü duruyor. Bir kadın olarak söylüyorum bunu size :) Onun yerine gözlerinizde yoğunlaşın, farlarla oynayın inanın çok daha eğlenceli ve güzel görünüyor. 


Benim için BB kremleri bu kadar çok tercih etmemin sebebi de açık tenli olmam dolayısıyla yaz, kış güneş kremi kullanmak zorunda kalmam. Hiç saklayamayacağım özellikle kışın sürmeyi unutuyorum ve burada imdadıma BB kremler yetişiyor. Kışın SPF 30 cildimiz için yeterli bir koruma faktörü. Yazında BB krem ya da fondötenimizin altına sürdüğümüz taktirde güneşin zararlı ışınlarından korunmuş oluruz. 

Gelelim kimler kullanabilir ya da tercih etmeli bu ürünü.
Benim cildim karma. T bölgem yağlı ve yanaklarım normal.Bu ürün pudrasız bir ürün ve aslında yağlı ve karma ciltlilere çok uygun gibi durmuyor. Ama ben buna rağmen pudralı ürünleri zaten sevmediğim için tam bana göre. Cildimiz parlak ve ışıltılı durması benim için daha sağlıklı bir görüntü gibi geliyor. O yüzden bu ürünü alırken bunlara dikkat etmelisiniz.
Kalıcılığı konusunda maalesef sınıfta kalıyor BB kremler. Pudrayla sabitlememe rağmen 3-4 saatte cilt tarafından emiliyor ve yok gibi durmaya başlıyor. Benim için çok problem teşkil etmese de eğer sizler makyajınızın gün boyu yüzünüzde kalmasını istiyorsanız bu da eksi bir faktör. 

Aa neredeyse atlıyordum. Çoğu BB krem tedavi özelliğinin olduğunu savunsa da ben bir kozmetik ürünün tedavi edici özelliğinin olduğuna inanmıyorum. Çok uzun zamandır kullanmama rağmende böyle bir etkisini görmedim.

Son olarak fiyatına gelecek olursak, Watsons, Gratis ve diğer kozmetik marketlerde güzel bir indirimle 10 TL civarı bir fiyata sahip olabilirsiniz.

Umarım sizin için faydalı bir yazı olmuştur!!
 Sizin görüşlerinizi de merakla bekliyorum.

Kendinize iyi bakın!
Hoşçakalın! 

Yorumlar

Popüler Yayınlar