Maybelline - Color Tattoo 24 Hr 62- Gold Pink

Herkese Merhaba!!
Pazartesi, pazartesi olalı böyle sendrom görmedi!

Havalar maalesef hala düzelmedi burada ve ben bir türlü bahar ya da yaz moduna giremedim. Hal böyle olunca da makyajlarımda da bir türlü renkli şeylere geçemediğimi fark ettim. Gerçi ben renkli gözlü olduğum için maviler yeşiller morlar ve daha aklınıza gelebilecek bir sürü renk bende dağıtılmamış oraya pıt diye kondurulmuş köylü kızı makyajı gibi duruyor. (sakın kimse yanlış anlamasın tamamıyla espri amaçlı söylenmiştir.) O yüzden de ben genelde kahveler bakırlar şeftaliler kullanmak zorunda kalıyorum ki bundan dolayı memnunum aslında çünkü gerçekten o renkleri kendime daha çok yakıştırıyorum. Hal böyle olunca da renkli farlar bana hayal. Gelsin eyelinerlar, gitsin kahveler, bakırlar durumundayım her zaman .

Bugünde aslında renkli bir far olan ama doğru renklerle uygulandığında gerçekten kurtarıcı olan Maybelline -Color Tattoo Pink Gold rengini mercek altına almak istedim sizler için.



Maybelline Drug Stor sayılabilecek bir marka ve özellikle color tattoo lar ve rimeller konusunda gerçekten çok başarılı. Rimellerini kesinlikle tek geçiyor ve onlarla ilgili önümüzde ki günlerde daha detaylı yazıların olacağını duyurmak istiyorum. Color Tattoo lar gördüğünüz gibi bir kavanoz içerisinde krem formda farlar. Pink Gold ise adından da anlayabileceğiniz üzere içerisinde altın rengi bulunan bir pembe.


Yapıları kremsi olduğu için en sevdiğim özellikleri sür çık olma durumları. Acelen mi var? Hemen makyaj mı yapman gerekiyor? Gün içerisinde makyaj mı tazelemen gerekiyor? Hemen pıt pıt halledebiliyorsun. Ama bence bundan da öte kesinlikle çok güzel bir far bazı. Toz formdaki farlarınız için mükemmel bir baz oluşturuyor ve gün içerisindeki farın uçma durumunu ortadan kaldırıyor. Bunun yanı sıra baz olarak kullanıldığı için ve ışıltılı bir far olduğu içinde toz farların renginin daha canlı görünmesini sağlıyor. Pink Gold rengini ben genelde baz rengi olarak kullanmayı seviyorum. Daha sonra üzerine aynı renkte ya da yakın tonlarda bir far uyguladığımda göz makyajım gerçekten başka bir boyuta geçiyor. Daha canlı, daha kalıcı ve güzel. Ben genelde parmaklarımla uygulayıp, kenarlarını da parmaklarımla uygulamayı tercih ediyorum. Fakat bazende daha buğulu bir görüntü istediğimde uçlarında açık sütlü kahve ya da gece için daha koyu bir kahve ile karıştırma işlemi yaptığımda bambaşka bir görüntü elde etmiş oluyorum. Bir başka kullanma şeklimde göz makyajımı yaptıktan sonra göz kapağımın tam ortasında yine parmaklarımla dokunarak oraya bir ışıltı katmak şeklinde oluyor.


Rengi gerçekten çok güzel ve günlük makyaj içinde gece makyajı içinde kullanılabilecek bir renk. Işıltılı olması gözünüzü korkutmasın gerçekten çok doğal bir bitişi var. Kremsi yapıda olmasına rağmen kolay dağıtması çok kolay. Açıkçası ben Color Tattoo ların her rengini çok seviyorum. Çoğu rengi de var elimde ama çok fazla tutulan On and On Bronze rengi elimde yok. Bir türlü bulamıyorum. İlk fırsatta onu alıp denemek istiyorum. 
Sizler bu far hakkında neler düşünüyorsunuz? Nasıl kullanmayı seviyorsunuz? Lütfen benimle paylaşın :)
Kendinize iyi bakın!
Hoşçakalın!



Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar