MAC - Mineralize Blush Dainty

Herkes Merhabalar!
Bugün sizlere başlıktan da anlayabileceğiniz üzere koleksiyonumda ki severek kullandığım allıklardan biri olan Mac Mineralize Blush Dainty rengini tanıtacağım.



Adından da anladığınız üzere bu bir mineral allık. Mineral olması evladiyelik anlamına geliyor çünkü o kadar güzel renk veriyor ki azar azar kullanıyorsunuz. 3.5 gram bir allığı azar azar azar kullanmak demekte neredeyse aynı allıktan bir daha alma ihtiyacı duymamak demek.




 Rengi gördüğünüz gibi harika bir pembe. O kadar doğal bir pembe ki kontür ya da bronzer uygulayıp o rengi berbat etmek istemeyeceğiniz cinsten. İçerisinde minik ışıltılar bulunuyor ve ambalajından ki renkte göründüğünden biraz daha şeftali barındırıyor bence.




 Gördüğünüz renk sizi sakın ürkütmesin. Evet içerisinde minik ışıltılar var ama onlar o kadar küçük ki size sadece harika bir canlılık veriyor. Taze ve sağlıklı bir cilt. Yani hepimizin istediği. Rengin pigmentasyonunu görüyorsunuz. Harika!




Tende duruşu da bu şekilde dağıtılmamış ile bile ne kadar doğal durduğunu görebilirsiniz. Ben bu allığı en çok Real Techniques Blush Brush'la uygulamayı seviyorum. Çünkü bu fırçayla istesenizde çok fazla ürün alamıyorsunuz. Ayrıca Dainty'i uyguladıktan sonra günlük hayatımda kesinlikle aydınlatıcı kullanma ihtiyacı duymuyorum çünkü dediğim gibi zaten çok aydınlık bir cilt elde etmiş oluyorum. 
2 sene önce yanlık hatırlamıyorsam 60-70 tl arası bir fiyata almıştım. Şu an da merak edenler için M.A.C. Cosmetics'in internet sitesindeki fiyatı şu şekilde.
Mac'ın tüm ürünlerine bayılan biri olarak buna da ayrı apayrı bayılıyorum.
Sizler ne düşünüyorsunuz?Bu allığı aranızda kullanan var mı? Görüp almak isteyen?
Lütfen benimle paylaşın!

Kendinize iyi bakın!
Hoşçakalın!

Yorumlar

Popüler Yayınlar