La Roche Posay - 50+ Anthelios XL Ultra Light Güneş Kremi

 Herkese Yeniden Merhaba!

Son yazımdan bu yana havalar aynı gitse de nihayet güneş ve sıcak hava bu gün yüzünü gösterdi! Çok özledik seni be yaz! 
Güneş, sıcak, deniz, kum, güneş ah bir bilsen hasretinden neler çektik. Yazı her zaman çok sevmişimdir. Her ne kadar Ege Bölgesi yazları kavrulup insanın kolunu kıpırdatacak hali olmasa da sıcak kumlardan serin sulara kısmı beni her zaman hep cezbetmiştir. Denizin kokusu, tuzlu suyun tende bıraktığı his, yazlık elbiseler, terlikler, sandaletler, hasır şapkalar, güneş kremleri.

Güneş kremlerleri mi dedim ben  :) Konumuzda güneş kremleriyken güzel bağladım sanırım:) Nedense yaz dedilince akla gelen güneş kremlerine haksızlık ettiğimizi düşünsemde, benim yazı çağrıştıran şeyler arasında ilk üçte sayacağım şeylerden biri güneş kremi kokusu. Diğer ikisi karpuz ve terlik olur sanırım.

Aslında güneş kremi kullanma konusunda ülkece biraz problem yaşıyoruz. Yaz, kış denemeden yüzümüzü ve cildimiz korumamız gereken zararlı güneş ışınlarından nedense kış aylarında yokmuş gibi davranıyoruz. Halbuki zararlı ışınlar yaz, kış, soğuk, sıcak, güneşli, bulutlu demeden cildimize zarar verebiliyor. Evet hava bulutlu dahi olsa biz o ışınlara maruz kalıyoruz. Çok ilginç değil mi? Evet bende bu bilgileri çok geç öğrendim çünkü yine ülkece yaz geldi bronzlaşalım manyaklığımız olduğu için değil güneş kremi kullanmak daha çabuk yanayım diye vücuduna kola süreni dahi gördüm ben. Hal böyle olunca da maalesef çoğumuzun hala güneşin bize ne kadar zarar verdiğinden ya da verebileceğinden haberi yok. En başta cilt kanseri olmak üzere maalesef  bir sürü zararı var güneşin bize. Bu kadar uzatmamın sebebi de bu lütfen herkes ama herkes genci, yaşlısı, çoluğu, çocuğu, bebeği güneş kremsiz dışarıya adım atmayalım deyip kamu spotumu da tamamladıktan sonra bugün ki bahsedeceğiz ürüne gelelim. 

La Roche Posay - 50+ Anthelios XL Ultra Light Güneş Kremi. La Roche markasını her zaman sevmiş ve genelde kullandığım ürünlerini de beğenmişimdir. 




Peki bahsedeceğim bu ürünün özellikleri neler? Bir kere 50 spf içermesi benim en dikkat ettiğim konu güneş kremi alırken. Beyaz tenli olduğum için yüksek koruma faktörü içermesi çok önemli. Bunun yanı sıra karma-yağlı bir cilde sahip olduğum içinde içerisinde yağ barındırmaması da çok önemli. Sivilceye meyilli bir cilde sahip olduğum için içerinde yağ bulunduğu takdirde anında sivilce oluşumum gerçekleşiyor. Bunun yanı sırada yapısının çok kalın olmaması da önemli.




İşte böyle bir arayıştayken eczacımın tavsiyesiyle La Roche Posay - 50+ Anthelios XL Ultra Light'la tanıştım. Tanıştıktan sonra da aşk yaşamaya başladık. Dediğim gibi içerisinde yağ barındırmıyor. Su bazlı bir ürün ve yaglı-karma ciltlere özel üretilmiş. Hatta eczacım hassas ciltlere özel üretildiğini söyledi. Termal su içerikli, parfümsüz, ter ve suya dayanıklı bir ürün aynı zamanda da. Ama itiraf ediyorum kış aylarında bazen benimde kullanmayı unuttuğum zamanlar olmadı değil. Ama sanırım unutmamın sebebi de spf li ürünler kullandığım için olabilir. Özellikle spf içeren BB kremler kullandığımda kış aylarında kullanmadığım zamanlar oldu. Çünkü genelde 30 spf içeren ürünler kullandığım için kış aylarında bana yeterli geldi. Maybelline BB kremle ilgili yazım için, burayı tıklayabilirsiniz.




Gördüğünüz gibi yapısı çok ince. Su bazlı olduğu için çok akışkan. Ben fondötenimin altına rahatça uygulayabiliyorum. Güneş kremlerinde aranılan bir diğer özellik olan cilde sürülünce yoğurt gibi durması özelliği de yok bu kremde o yüzden de rahatça makyajın altına uygulanabiliyor. Bende kesinlikle bir ağırlık yapmıyor. Yada makyajımın görüntüsünü değiştirmiyor.




Dağıtıldığında gördüğünüz gibi güneş kremi sürüldüğü belli bile değil. Hatta benim cildimde yumuşacık, kadifemsi bir etki bile yarattığını söyleyebilirim. Genelde ellerimle dağıtıyor olsamda bazende fondöten fırçalarından yardım aldığım oluyor. Çok acelem olduğu zamanlarda, zaman kazanmak için o şekilde uyguluyorum. Bende parlama problemi yapmadı ama yinede ne olur ne olmaz diyerek transparan bir pudra yardımıyla üzerinden geçiyorum. Makyaj yapmasam dahi güneş kremimi sürmeden çıkmama konusunu kendime alışkanlık haline getirmeye çalışıyorum ve La Roche Posay - 50+ Anthelios XL Ultra Light Güneş Kremi bu konuda ki en büyük yardımcım. Unutmadan bu ürünü eczanelerden 50 TL'ye alabilirsiniz.

Sizler güneş kremleri ve bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz? Hangi ürünleri kullanıp memnun kaldınız ya da kalmadınız? Lütfen benim paylaşın.

Kendinize iyi bakın!
Hoşçakalın!

Yorumlar

Popüler Yayınlar